Покупець має право протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки, обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (двері, фурнітура), якщо товар не підходить формою, кольором або розміром, а також з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Повернення впродовж 14 днів можливий в разі:
Повернення товару неналежної якості:
- Товар не відповідає вашому замовленню — вхідні двері прийшли в невідповідності до вашого замовлення, наприклад, інше відкривання або невідповідність розміру, кольору або малюнка.
- Заводський брак — значний дефект товару, в результаті якого товар прийшов в непридатність. Наприклад, явне порушення геометрії двері.
- Товар прийшов «битий» - Дефект товару з вини перевізника. При отриманні товару і його огляду виявлено дефекти пов'язані з доставкою. Наприклад, подряпана мдф накладка або битий склопакет. В такому випадку ви в праві відмовитися від посилки та отримати в замін новий
Повернення товару належної якості:
- Товар не був у використанні
- Товар зберіг свій зовнішній вигляд
- Повністю збережений гарантійний талон і документ, що підтверджує покупку
ВАЖЛИВО! До повернення або обміну приймаються двері та фурнітура лише зі складської програми!Двері та фурнітура виготовлені (або вироблено) на замовлення до обміну або повернення не приймаються!
У разі якщо товар було виготовлено під замовлення і повністю відповідно вашому замовленню, але з якихось причин вам не підійшов, в такому випадку повернення неможливо, оскільки двері відносяться до лінійного і листового металопрокату, трубної продукції, а їх повернення не передбачене законом «Про захист прав споживачів»
Також не передбачено повернення акційного товару в належній якості.
Обмін товару (дверей, фурнітури) або повернення вартості виконується, якщо:
- він взагалі не використовувався, не виконувалась сборка (монтажі), немає слідів від монтажної піни, кріплень тощо, що вказує на спробу встановлення виробу
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
- неушкоджена заводська упаковка (ціла не розірвана),
- надано повний пакет документів (Договір купівлі, специфікація з переліком виробів придбаних за Договором, платіжні документи, що підтверджують здійснення 100% оплати, видаткова накладна).
Розрахунок з покупцем виконується виходячи з вартості товару на момент його покупки за вирахуванням наданих послуг у повному обсязі (доставка товару, занесення тощо), а також за вирахуванням вартості перепакування продукції.
Повернення коштів проводиться ідентичним способом, яким була проведена первісна оплата Покупцем.
У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару – гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) робочих днів з моменту письмової заяви Покупцем та передачі товару за поворотною накладною.
Вам буде відмовлено в заміні товару на новий, а також повернення грошей, якщо:
- з моменту купівлі товару, що підлягає обміну або поверненню, минуло понад 14 днів
- товар підлягає поверненню, перестав бути новим, тобто. був у збиранні (монтажі);
- під час перевірки якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (складання, спроба монтажу та інші механічні пошкодження)
- відсутня заводська упаковка
- відсутній повний пакет документів Покупця.
У разі виникнення питань, просимо звертатися за контактами, вказаними на сайті, наші менеджера допоможуть вам у розв'язання вашого питання в найкоротші терміни.